Beklagar de uteblivna uppdateringarna!

05.11.2016 23:34

Ber om ursäkt för nästan ett helt år utan uppdateringar, men det finns flera skäl.

Dels har jag varit rätt dålig på att ge mig ut på expeditioner på sistone, eftersom jag har betat av en väldans massa rösen i mitt närområde både i hemkommunen Sollentuna och där jag har sommarställe (i Upplands-Bro), och det blir lite svårt att motivera sig att leta upp rösen och dokumentera dessa efter alla jag redan letat upp (som ni kan läsa i mina rapporter). 

Under sommaren 2016 letade jag faktiskt bara upp ETT röse, vilket är mycket dåligt så klart. Det var inget vidare svampplockarår, så det blev sparsamt med skogspromenader denna säsong. 

Vad gäller riksrösen (Rr) på gränsen mot Norge har jag dock kunnat bocka av ytterligare 2 stycken! Jag är nu uppe i 4 stycken, men det finns drygt 630 kvar, så jag har lite att jobba på! :-) Bägge dessa rösen ligger uppe på sidan, så håll till godo. Jag lovar att bättra mig angående uppdateringar framöver förresten! 

Mvh, Stefan